Lilypie Maternity tickers

Thursday, March 31, 2011

Officially, it's our 2nd Anniversaries !!!

Salam...
ape khbar rkn2 sekalian???...
arini aku dh abis 1 lg paper iaitu INDIA UNDER THE SULTANS & MUGHALS....

penat aku study 2 hari berturut2 nk paham kan cte psl India a.k.a Sindh ni...smpai lenguh2 tngn pegang notes ats tilam + tdo dgn lmpu t'pasang (panasss tau x?)
aissshhhh, sabar jelah~~~
aku ade lg 1 short sem & 2 long sem...then, i'm free from all d suffer with exam fever & no more asgmnts...yeaayyy !!!

ape yg aku nk cte arini ialah psl ptg td sblum aku nk exam, tbe2 dgn xde ujan mahupun ribut taufan, aku dpt 1 vision about which topic will come out utk paper ptg td...hehehe...mmg susah nk caye pd mulanye sbb dh lme aku x dpt kebolehan tu since tahun 2009 if i'm not mistaken....mmg sebijik2 soalan tu aku nmpk dpn mata pdhal aku still kt dlm blik lg & tgh study tp cara soalan tu kuar mmg dh mcm aku tgh pegang kertas soalan....

guess what~~~
tepat pkul 3 p.m exam start aku trus tgk soalan yg plg bwh & mmg x sangka lah....serupa, sebijik & yg sewaktu dgnnye, x syak lg tu lah bentuk soalan yg aku nmpk dlm vision tu...perggghh, msti korg susah nk caye kan???....pape hal pun, ade 2- 3 org yg slalu caye dgn kelebihan aku ni iaitu ibu, ayah & nadia....yg lain2 tu caye gak tp aku thu ade certain2 tu msti nk ckp mcm ni "alah, kebetulan je tu"...well, it's all depends on what u guys nk caye & aku MALAS nk attract org utk caye kt aku....bkn aku yg mintak, ALLAH s.w.t yg nk tlg & ni sume ats kehendak DIA.... =)

aikkk???
aku ni ske sgt jauh menyimpang drp topic asal kan???...hehehehe...sorry kwn2, lets me straight to d point rite now~~~
1st APRIL 2011 ni genaplah 2 tahun aku berpacaran dgn MF (dh mcm dlm lagu ana raffali & suhaimi mior hassan je) hihihi....

setiap kali nk msuk anniversary kteorg, msti aku akn nangis (aku bru lps nangis lah ni, pdhal mse call MF td aku mmg tgh nangis tp dia xleh detect sbb aku mmg "pelakon drama terhebat abad ini")....nk tahu sbb ape aku nangis??
sbb aku takut ape yg aku wat selama ni x kan b'tahan lama sbb kdg2 ade konflik dlm dri aku yg m'yebabkn aku b'fikir utk ambil keputusan yg bkl merubah segala2nye...

ntah lah, biar mse yg menentukan segala2nye sbb kdg2 aku rsa aku dikecewakan & kdg2 aku rsa aku juga harus mengecewakan sbgai langkah ke arah kebahagiaan bersama...Peace NO War !!!

P/S : mahal kita, uhibbuka, saranghae, te amor, wo ai ni, i love u & aku cinta pdmu ~~~

0 comments: