Lilypie Maternity tickers

Sunday, March 17, 2013

Kematian itu Pasti...

Assalamualaikum w.b.t...
how's your day for today???

arini x brape nk best sgt sbb pd arini aku kehilangan sorg pensyarah yg sgt2 lah baik budi pekerti nya sbb arwah ni x prnah marah dgn student2 yg dia ajar wlaupun student t'sebut x patut diberi 2nd second chance (klau kena dgn lecturer lain mmg dh confirmed kena repeat subject student tu)...

arwah slalu bg tazkirah pagi seblum start kelas & ajak kteorg ingat kt Allah sepnjg msa dgn cara ingat mati & tanam pokok (bekalan amalan) kat tanah syurga melalui zikirullah...kdg2 aku ni smpai dh hafal dialog dia seblum nk start kelas & kdg2 rsa berdosa je sbb slalu rsa bosan bila dia asyik ulang ayat2 yg sma setiap kali kelas & sem baru...

pastu nk di tambah lg dgn cte sedih lain, ayah aku arini dh tergelek kucing dgn tayar kete sbb kucing tu wrna itam & dia tbe2 je meluru msuk bwh kete ayah aku bila kete dh gerak...dh mmg ajal dia nk mati arini tp seblum kucing tu mati, kucing tu ade msuk dlm umah aku & aku sempat bg dia mkn smpai kenyang + tertido...then, aku letak dia kt luar umah dgn harapan dia akan blk ke umah tuan asal dia tp rupe2nye dia just menyorok kt bwh kete tuan dia & bila nmpk kete ayah aku, dia g kejar plak...patutlah dia manja sgt2 arini kt aku & ibu msa dia msuk umah lps subuh td....huhuhuhu.... :'(



P/S: Inna Lillahi Wa Inna Ilayhi Raji'un...Al-Fatihah buat Prof. Dr. Ghassan Taha Yaseen....

0 comments: