Lilypie Maternity tickers

Wednesday, July 17, 2013

Journey of Love a.k.a B2B

Assalamualaikum...
Holla my dearest sweetheart pembaca2 blog...
Salam Ramadhan al-Mubarak utk hari yg ke-8...

Heeee~~~
nampak heading / title di atas tu???...yezzzaaa, bagus daya penglihatan anda sume...kehkehkeh...

i'm so sorry sbb dh lama x update blog sbb diriku kini bz x tentu hala (bajet lah bz sgt pdhal malas nk menaip)... 

nk dipendek kan cerita, aku sekrg ni tgh pening2 lalat menguruskan hal2 pernikahan & persandingan...btw, korg yg bca ni jgn nk tersengih2 or ter"histeria" sgt especially kwn2 aku yg ntah brape kali aku terpksa bg ubat penenang right after aku announce psl hal kawen ni kt dorg...sumpah !!! aku dh nk pekak dek pekikan & jeritan dorg...hahaha..seronok sgt lettew... (^_^)

ok, lain2 hal aku bgtahu korg in the next post lah ye??..aku dh beli brg2 kawen & uruskan bajet...next post, i will tell u guys in details (in shaa Allah)...siap dgn gmbar2 skali sebgai references korg di hari muka...

till we meet again in the next post...daaa for now!!!

P/S: Encik MF makin kerap dtg kt aku...sebab ape???...hah, itu yg korg x perlu tahu...hahaha..jgn marah aaaaaa~~~~

0 comments: